Пісні до свята 8 березня

Пісні до свята 8 березня 



 Донечка Н.Май

 Сонечко, сонечко золотом сія,
Дощиком, дощиком умивається.
Я ж твоя донечка і до тебе я
Лагідно, лагідно посміхаюся.
Я ж твоя донечка і до тебе я
Лагідно, лагідно посміхаюся.

Зірочка, зірочка сяє голуба,
Сріблом небаченим розсипається,
Я ж твоя донечка і до тебе я
Лагідно, лагідно посміхаюся.
Я ж твоя донечка і до тебе я
Лагідно, лагідно посміхаюся.

Пісеньку, пісеньку, пісеньку свою
Подарувати тобі намагаюся.
Рідна матусенько, я тебе люблю,
І до тебе лагідно пригортаюся.
Рідна матусенько, я тебе люблю,
І до тебе лагідно пригортаюся.



Мамин день  

1.)День весняннний,не морозний,
день веселий та мімозний
Це є мамин (3р.)день.-2 раза
2.)День безхмарний і чудовий
день схвильований святковий

Це є мамин (3р.)день.-2 раза
3.)День сюрпизів і вітання,
день дарунків і кохання.

Це є мамин (3р.)день.-2 раза

Мамо-Мамусенько

1.Коли в твоїм серці злива руками її розведу
Коли в твоїм серці крига цілунком її розтоплю
Приспів:
Мамо, мамусенько, я  твоя люба донечка
Мамо, мамусенько вітаю тебе моє сонечко
Мамо, мамусенько,бажаю цвісти, моя квітонько
Мамо, мамусенько,моя найясніша зіронька
2.На свято тобі подарую я квіти, як сонце ясні
І щиро тобі заспіваю найкращі у світі пісні
Приспів той же
 Моя найясніша зіронька

У моєї мами руки-чарівниці


У моєї мами руки-чарівниці
Ніжні і ласкаві,наче два крила
Добрими руками обіймає мама
І тоді не страшні горе і біда
П.-в.Пара -папа- па(4р.)
Обіймають мене білосніжні крила
І утіха в серце у моє зійде
Поцілую ніжно твої руки милі
Рідная матуся я люблю тебе
Приспів
той же
 


 



Маму я люблю

У матусі руки лагідні ніжністю сповнені
А її усмішка зоряна радує мене 
Біля мами завжди добре мені 
Тепло мені, любо мені
Коли мама мене обійме все лихе мине
Приспів:
Бо матусеньку свою дуже сильно я люблю 
вона ластівка моя ніжна пісня солов`я
В мами посмішка і сміх наче сонечко для всіх
Наче зірочка ясна моя фея чарівна

У моєї мами серденько ніжністю сповнене
Пожаліє мене лагідно сльози обітре
Біля мами завжди добре мені 
Тепло мені, любо мені
Коли мама мене обійме все лихе мине

Приспів
той же


Посилання для скачування аудіо файлів пісень :

 https://drive.google.com/drive/folders/0BwD5d-CYOSKlemZWZjdmUGcyVE0?usp=sharing

 

 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пісні до свята Масляної

Італійські музичні терміни

Легенди та міфи про музику