Патріотичні пісні

Патріотичні пісні 

Анна Олейникова" А память жива"

1.На обличчях незмінна печаль,
Все тихіше суворі слова,
Бо війна не скінчилась, на жаль,
Ветерани - то пам'ять жива.
Приспів:
Ветерани, ветерани-
Час не гоїть ваших ран.
Ветерани, ветерани,
Щиро кланяємось вам.
2.Ті пекельні воєнні роки
В ветеранських посіли очах.
Вам завдячують люди усі
І каштани у білих свічах.
Приспів той же
3.Знову в світі буяє весна,
Знову День Перемоги святий.
І за те, що далеко війна,
                             Салютуймо в цей ранок ясний.



«Україні служити солдатом»
Грає музика, ллються пісні
Серце радісне наче, на свято
Честь висока дісталась сьогодні мені:
«Україні служити солдатом»
Мама рідна сльозинку сховай
За солдатом не гоже тужити
Я іду, щоб наш рідний смерековий гай
міг спокійно і радісно жити

Програш
А як випаде, мамо, колись
за вітчизну на ворога стати
і упасти в бою, ти матусю гордись
що твій син був хоробрим солдатом
На світанку уклін до землі
час нам друзі в дорогу рушати
присягають на вірність сьогодні сини
Україні служити солдатом
 

«Спасибі Вам, фронтовики»

1.Знову зорі спогадом покличуть,

І полине пісня у вікні,

То лелеки журяться,курличуть

Спогадом жахливої війни.

П-р:2р.

За те, що в небі сонце світить,

І на весні цвітуть садки,

За те, що ми живем на світі.

Спасибі Вам, фронтовики.

2.Відгриміли постріли, гармати,

Засвітилось сонце в небесах

І не дочекалась сина мати,

І сльоза скотилась по щоках.

П-р:2р.

3.Стеляться тумани сині-сині

Розцвітають маки золоті,

Поклонися рідна Україно,

Тим, хто захистив нас від біди
    
Дев'яте Травня - незабутнє свято!
Я - онука солдата, що вернувся з війни,
Маю змогу кохати і радіти весні.
Та у день перемоги в дідусевих очах
Помічаю тривогу, помічаю печаль.
Приспів:
Дев'яте Травня - незабутнє свято!
Палають квіти в селах і містах.
Згадаймо всі, хто прадіда, хто брата,
Що полягли на фронтових шляхах.
Дев'яте Травня - свято Перемоги!
Воно не відійде у небуття,
Якою б далі не була дорога,
Спасибі вам, солдати, за життя!
Був мій батько хлопчиськом босоногим малим,
Пам'ятаю, як низько, крили землю дими,
Як гриміли гармати і принишкло село,
Як безвусі солдати йшли у бій за Дніпро!
Приспів.
Все минуло, скінчилось, перемога була!
Я на світ народилась і у мирі зросла,
І вклоняюся низько всім солдатам війни,
Тим, що нашу вітчизну захистити змогли!
Приспів.
За життя! Спасибі Вам за життя!


«Ірина Шабан - Герої не вмирають»
1. Ти пам"ятаєш квітучі лани
Ти пам"ятаєш прекрасні світанки
Батьків країна-це доньки й сини
За неї боремось ми до останку
Приспів-:
Герої не вмирають
Їх душі в вись взлітають
І в пам"яті навічно
Їх подвиги живуть
Хай слава України
На світ осяйний лине
Вкраїнському герою
Вклоняюсь до землі
2.Хвала герою і мужнім містам
Лунали гасла у сутінках чорних
Країна вирветься з злісних кайдан
До свого неба й ланів цих просторних
Приспів той же:


Н.Май  "Маки червоні"

Розцвітають маки навесні,
 Серед поля, наче жар горять
 Солов‘ї співають жалібні пісні,
 Де солдати міцно-міцно сплять.

 Приспів:
 Маки червоні знов розцвітають,
 Пам‘ять дідів бережуть
 І до вогню, що серця зігріває
 Їхні онуки ідуть.

 Так давно, багато літ назад,
 Молодими й бравими були
 Щоби нашу рідну землю відстоять
 В полі, серед маків полягли . 


 Н. Бучинська "Перемога"
В цей день цвітуть салюти
І чути дзвін пісень,
Не дай нам, Бог, забути
Який сьогодні день!
Не дай нам, Бог, забути,
Не дай нам, Бог, забути,
Не дай нам, Бог, забути
Про цей травневий день!
Страшні чотири роки
Ми йшли до цього дня,
Всі муки і тривоги
Ми випили до дна.
Крізь муки і тривоги
Ми йшли чотири роки,
Ми йшли до перемоги,
А з нами йшла весна.

Приспів:
Перемога свята, Перемога!
Свято миру, свободи й весни!
Чом тоді мої очі вологі? -
Бо не всі повернулись з війни!
Сплять мільйони загиблих в окопах, -
Це моєї країни сини.
Де була б ти сьогодні, Європа?
Де була б ти, якби не вони?

В цей день оркестри грають
На радість дітворі
І знову серце крають
Мелодії старі.
В цей день оркестри грають
І знову серце крають,
І знову серце крають
Мелодії старі.
І сиві ветерани,
Згадавши ту війну,
В цей день кладуть тюльпани
До Вічного вогню.
І сиві ветерани в цей день
Кладуть тюльпани,
В цей день кладуть тюльпани
До Вічного вогню.

Приспів.

Сплять мільйони загиблих в окопах, -
Це моєї країни сини.
Де була б ти сьогодні, Європа?
Де була б ти, якби не вони?
Перемога свята, Перемога!
Свято миру, свободи й весни!
Н. Май Свіча
Ніч і тільки зорі за вікном,
Ніч, усе поснуло тихим сном...
Тільки сон мій так далеко
Відлетів, немов лелека,
Я встаю й запалюю свічу...
Тільки сон мій так далеко
Відлетів, немов лелека,
Я молитву тихо шепочу...

Приспів:
Гори, гори, моя свіча,
За тих, хто ще живий,
За тих усіх, хто по землі
І досі топче ряст.
Гори, гори, моя свіча,
За рідних, дорогих,
За тих, хто вже пішов від нас...

Ніч, я знову Господа молю,
Ніч, за тих усіх кого люблю.
Знаю, сон мій так далеко
Відлетів, немов лелека,
Та горить у темряві свіча.
Знаю, сон мій так далеко
Відлетів, немов лелека,
І сльоза зрадлива на очах...

Приспів.

Тільки сон мій так далеко
Відлетів, немов лелека,
Я встаю й запалюю свічу...
Тільки сон мій так далеко
Відлетів, немов лелека,
Я молитву тихо шепочу...

Приспів. (2)
 

 О. Злотник «Мати тополя»
 Весь день шаленіли гармати
Над полем стояли дими
І падали в жито солдати
Розкинувши руки крильми

І мати, що сина шукала
Синочка,що впав під вогнем
Вербу чи тополю саджала
І сльози котились дощем

Приспів:
Мати тополя в чистому полі
Квіти червоні з наших долонь
В місті чи в полі квіти червоні
В кожному серці вічний вогонь

Давно проминув 45-тий
Але перемога жива
Нової держави солдати
Повторюють клятви слова

Минають роки за роками
У небі пливуть журавлі,
А вічний вогонь - наша память
безсмертним героям війни

Приспів: 
Мати тополя в чистому полі
Квіти червоні з наших долонь
В місті чи в полі квіти червоні
В кожному серці вічний вогонь
..Програш..
(Приспів)






 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пісні до свята Масляної

Італійські музичні терміни

Легенди та міфи про музику